Tema: Re: the end
Autorius: Dex
Data: 2012-05-09 16:47:46
Nereik manęs gailėti, man ir pačiam labai džiugu, kad yra žymiau daugiau
primislyta, nei aš čia pavardinau. Tiesiog kartais ne visai gerai
pavyksta išreikšti mintis - iš principo man nepatinka tai, ką galima
pavadinti "kapitalizmo grimasomis". Na bet tegu tik informacijos būna,
kas iš ko ir kaip, o ten jau atsirinksim ką vartoti :)

Dex