Tema: Re: the end
Autorius: CodeC
Data: 2012-04-27 11:46:27
On 04/27/2012 11:38 AM, Dex wrote:

> Žinoma, kad strateginiai objektai turi būti valdžios rankose. Bet
> valdžia turi galvoti apie šalį ir žmonių gerovę pirmiausiai, o ne apie
> save.

100% ack. butent tai ir yra valstybe, galima net is didziosios V rasyt.
beje, kazkodel visiem socializmas yra baubas, nes iskart su diktatura
asocijuojasi. tai idomu pas ka cia issilavinimo spragos.
beje, mano nuomone, kaip ir kodel jiems (Kanadai) tai pavyko. tikrai ne
todel, kad ten gyvena 'siaurieciai'. taigi jie tu paciu britu ir
prancuzu kolonizatoriu palikuonys. jie tiesiog zinojo, kad NIEKUR, nera
ir nebus geriau nei pas juos. todel nieks niekur nebego, o DARE, is
pasidare geriau. o lietuvoj ir panasiuose sabakstynuose tai poziuris yra
dvejopas, arba isvis viskas px, arba pabegsiu kur geriau, nes tokiu
vietu pilna, bent jau buvo. tai viena is priezasciu, kodel as manau, kad
lietuva...deja bet pasmerkta. neliks jos, kaip neliko prusijos.
nera cia nei visuomenes nei salygu jai atsirasti. nebe kai kuriu kaimynu
pastangu.