Tema: Re: the end
Autorius: RaR
Data: 2012-04-27 11:41:48
Esi akivaizdus pavyzdys kas pasidaro vadovėlius iškeitus į visokius
sąmokslo teorijų filmukus ir kažkokių pastorių papezėjimus.

Tu bent žinai kas yra Dauno sindromas, ar matei bent vieną jį turintį,
kad rašai tokias nesąmones? Dėl autizmo, tai dabar madinga vos ne
visiems praeities žymiems žmonėms, genijams jį diagnozuoti. Neseniai
žiūrėjau dokumentiką, kuriame teigiama, kad ir Niutonas jį turėjo.
Autizmas - tai bendravimo sutrikimas, o tam tikri protiniai sugebėjimai
dažnai būna net aukštesni už vidutinius, ypač sprendžiant visokius
galvosukius. Čia kalbu apie lengvas autizmo formas.

Dėl evoliucijos - tai dabar, kai biologai kasdieną tyrinėja ir
manipuliuoja vairių organizmų DNR, jiems dėl jos nekyla nė menkiausių
abejonių. Akivaizdžiai stebima mikroevoliucija, kurios procesams
pamatyti nereikia milijonų metų. Remdamiesi evoliucijos teorija jie gali
planuoti ir prognozuoti savo kasdieninio darbo rezultatus. Yra ir
kasdieniai metodai, kuriais dirbtinai sudaromos evoliucijos sąlygos, tam
kad gauti norimą rezultatą nežinant tikslaus kelio jam pasiekti.
Evoliucijos metodai pritaikyti ne tik biotechnologijoje (evoliucija in
vitro), bet ir programavime (evoliucinis, genetinis programavimas).