Tema: Re: the end
Autorius: CodeC
Data: 2012-04-26 20:40:04
On 04/26/2012 05:37 PM, Dainiushas wrote:

> progresas irgi viena iš tų problemų? Tau neatrodo, kad tu visą tą
> reikalą labai paprastai ir vienpusiškai įsivaizduoji?

tai as taves taip ir neisklausiu - progresas KO? vartojimo?
tu cia rimtai dziaugies-neatsidziaugi kad gali iphone, sena pasata ir
plokscia TV ipirkt, nes ES pumpuoja 'parama'?

> pala, kažkaip įdomiai gaunasi. Maisto parduodam daugiau nei perkam, bet
> perkam pagal tave už skolintus? Ir esminis momentas - reikia, kad tą
> maistą kažkas pirktų ir pirktų už brangiau nei gamybos savikaina. Esi
> tikras, kad tuo klausimu nebūtų problemų?

zinok nebeturiu noro aiskint. rimtai. pabandyk pagyvent 10 metu su
didesnem seimos islaidom nei pajamom. pasakyk kas gavosi ir ar tikrai
tas ~50% islaidu kuriuos tu tarkim pats uzdirbi kazkaip esme keicia?

> Beje, padjobkė. Kieno gamybos dviračiu važinėji?

savo!

> gal tai tik rodo, kad žmonėms ne problema tiek sumokėt?

o gal tai, kad elektros poreikis padidejes zenkliai?

> nuliūdinsiu, bet suprantu aš viską daug geriau nei tu įsivaizduoji. Bet
> kodėl tu galvoji, kad protinga eksploatuot baubą, kurio bijo, ar "bijo"
> visa Europa? Tuo labiau, kad yra ne tik ekonomika, yra dar ir politika.

gal todel kad cia ne baubo problema? tau politika ir ekonomika irgi dvi
atskiros temos, mazai kuom susijusios?

> tai visgi kaip suprantu nepakomentuosi iš kur randasi tie šeši
> milijardai eksporto per mėnesį?

is labai smarkiai ES remiamu pramones ir zemes ukio. as nesakiau kad mes
nieko neeksportuojam. as siuliau palygint skaicius, ypac per ilgesni
laiko tarpa ir pamastyt ka jie reiskia. bet matomai per sunku.