Tema: Re: the end
Autorius: Dex
Data: 2012-04-26 15:15:39
aš sakau, ir tau bet koks medikas pasakys, kad gerti žmogui obuolių
sultis yra sveikiau ir natūraliau pagal jo prigimtį nei kokakolą. Turiu
galvoje žmogų apskritai. Gal būt LP negali vartoti obuolių sulčių dėl
kažkokio specifinio sveikatos sutrikimo, todėl aš negaliu teigti, kad
jam tikrai obuolių sultys yra geriau nei CC.
Iš kitos pusės, jei mes paimsim obuolius, pripirdolintus daug chemikalų,
tai jų sultys šiuo atveju gali būti tikrai kenksmingesnės nei CC.

Dex

--
Dex

Audi Coupe Quattro 2.3 20V