Tema: Re: the end
Autorius: Dex
Data: 2012-04-27 11:02:47
dabar nesiplėsiu šia tema, nes prisipažinsiu, paslydau ant LP numesto
banano žievės - "ką man dabar gerti, kola ar obuolų sultis". Čia tai yra
offtopic'as.

Kai diskutavom prieš kelis metus apie mėsą, įmečiau krūvą nuorodų apie
gyvulinės kilmės baltymų puvimo metu išskiriamus toksinus, ale
pustresciną ir kadaveriną, tai tokie autoritetingi sveikatos forume
eruditai pareiškė iš vis nežinantys kas tai tokio, kai elementariai
wikipedijoj viskas surašyta. Suprantu, kad norisi nusukti temą, kai ji
neaptogi, bet tai neįdomu.

Dex