Tema: Re: the end
Autorius: Alvidon
Data: 2012-04-28 23:08:02
A tu gali nors syki be emocijų ir konkrečiai ?
Ba jausmų demonstracija beigis abstakčių idėjų deklaravimas
nu niekaip nesiriša su intelektualia analize, juolab kokio kelio paieška.
Jei jau pateikei - tai gal gali konkrečią nuorodą į savo postą ?
Jei jau copy/paste zaperdužo sutėdinga...
Ba visą tą kalną emocinio-deklaracinio šlako dar syki
perkasinėt - nu jau ne...