Tema: Re: the end
Autorius: RaR
Data: 2012-04-26 14:57:22
Ir vėlgi, prie ko čia tas kapitalizmas? Įsivaizduoju, iš ko pradėtų
gaminti "sviestą" sovietiniais laikais, kai išmoktų gaminti tuos riebalų
mišinius. Tuomet partija galėtų pasipuikuoti prieš gyventojus ir
užsienius, kiek kilogramų per metus vienam gyventojui liaudies ūkis
pagamino sviesto. "Pagal sviesto gamybą pavijome ir pralenkėme Ameriką!
Ir vadintųsi tai sviestu, ir kitokio sviesto nebūtų. Atsimenu sovietų
laikų parduotuvinį sviestą - visai baltas, tepant vanduo iš jo sunkiasi.
Kažkiek skirdavosi tarp rajonų, bet vienam rajone buvo tik vienos rūšies
sviestas. O dabar perku ne mažiau 82% ir jis mane visai tenkina. Beje,
tokio riebumo skirtingų pasirinkimas net nedidelėje parduotuvėje - 3-4
rūšys.