Tema: Re: the end
Autorius: Dex
Data: 2012-04-25 11:29:42
Na atsakymas tamstos kaip tamstos, o bet prie ko važiavimas ant manęs?
Ar labai nepatogus klausimas pasirodė?

Žmogiška savybė yra - sočiam alkano neužjausti, o taip pat turint litų
nematyti kaip kiti jų neturi. Aš tą matau, ir matau kas dieną. Ir sekti
pasakų, kaip čia visi gerai gyvena, tamstai nederėtų, nes likimo pirštas
gali greitai viską apsukti, nespėsi net mirktelėti.

Taigi, grįžtant prie klausimo, ir kalbant apie didžiausią žemiausią
sluoksnį dabar - neturintį pakankamai litų, ar TSRS laikais 99 proc.
populiacijos turėjo kažkiek rublių, bet buvo prekių deficitas. Sakai
galima įsigudrinti litų uždirbti? Tai tais laikais buvo galima
įsigudrinti gauti deficitinių prekių. Skirtumo nematau jokio.

Net ir gyvendamas gerai, nesijaučiu puikiai, eidamas gatve, ir matydamas
nelaimingus veidus, lievai apsirengusius žmones, rūkančias
užsiparinusias moteris, surūdijusius grabus gatvėse, dėl pasibaigusiu
benzo stovinčias mašinas šalikelėse, neprižiūrėtus daugiabučius, šildymo
sąskaitas, didesnes už vidutinę pensiją, išsivėpusį idiotą bankroto
administratorių, ištaškiusį milijonus. Aš matau, nes eidamas gatve
dairausi, o ne gyvenu savo kažkokiame iliuziniame pasaulėlyje, kuriame
viskas yra "ore". Man neužtenka to, kad gyvenu gerai. Yra mano miestas,
mano žmonės, mano tauta, kurie priversti "įsigudrinti" uždirbti litų
ten, kur jiems būti nėra malonu, t.y. užsienyje. Ir tie vaizdai manęs
nedžiugina, nors ir nevadinčiau to verkšlenimu.

Dex