Tema: Re: the end
Autorius: CodeC
Data: 2012-04-27 00:10:38
On Thu, 26 Apr 2012 20:42:09 +0300, RaR <RaR@lt.lt> wrote:
> Jau rašiau, kad aš nieko prieš socialdemokratinius elementus rinkos
> ekonomikoje. Bet efektyvios ekonomikos pagrindas - rinka, o ne
centrinis
> planavimas. Tiesa sakant nra ir dl ko ginytis, nes tos centrinio
> planavimo sistemos gyvena tik js nostalgijose, istorijoje ir dar
pora
> gyv relikt - pavyzdži, ko negalima daryti su ekonomika.

nu jomajo, eruditas be issilavinimo spragu....
sory, biski uztrukau, kol suradau kazka panasaus ka norejau
specialiai tau duot paskaityti.
tu mokaisi ir skaitai, kas tavo ribotam suvokimui pakeliui.
deja, placiau zvelgti nei sugebi nei nori.
pats labai daug dalyku tiesiog nezinai ir nesupranti.
yra ir daugiau info apie kanada. bet siulau paskaityt sita. jei
atsimerkes skaitysi, gal ka ir suprasi.

http://kapitalizmoistorija.org/straipsnis/Kanada-ir-JAV-vienas-zemynas-
%E2%80%93-du-skirtingi-pasauliai-7-ojo-desimtmecio-Tylioji-Revoliucija#
1

> 2012.04.26 15:38, CodeC raš:

kad