Tema: Re: the end
Autorius: Alvidon
Data: 2012-04-29 21:53:58
Žiū, a ne Codec (šios temos paleidėjas) ir propaguoja "kapitalizmas
pasmerktas, žmonijos ateitis socializmas" ? Nu a tu katučiu ploji
ir visaip antrini. Mes gi tesakom: nėra sotumo (dydelio pyrago,
katrą jau po to galima socialdemokratiškai dalinti) be kapitalizmo.
Nėra, niekur ir niekada. Tik tiek. Nu arba kitaip sakant: jei norisi
nebadaut reik turėt (ir mylėt) liberalų kapitalizmą, o jau tik po to
galima žaisti socialdemokratiją, tikintis kad dykaduonių minios
neišsprodins sodros. Realiai visa vakarų civilizacija ir mataruojasi
ties "daug socialdemokratijos - mažėja pyrago" ir "mažai
socialdemokratijos - daugėja pyrago".
Lietuvoj gi jau pora desėtkų metų nieks nesirūpina (ir dargi viešai
spardo kojomis prabilančius apie tai) pyrago kepimu, visi tik
nori dalinti (man man daugiau). Nu a kadangi Lietuva jokių ti
iškasenų neturi, belieka viena išeitis - iš kažko atimti. Kol dar
ne visi verslesni emigravo - plėšiamas verslas, nu a po to beliks
pasirinkimas tipo "atimam iš mokytojų, atiduodam pensinykams
nu arba atvirkščiai". Vuot tadu gal ir pradės mastyt litofcai. Gal...
Ir beje: "verslesni" - nebūtinai verslinykai, tai ir autošaltkalviai,
butų remontininkai, gabūs administratoriai ir t.t ir pan.