Tema: Re: the end
Autorius: CodeC
Data: 2012-04-25 10:04:02
On 04/24/2012 09:44 PM, Alvidon wrote:
> Tiesa sakant takoskyra labai paprasta: ar tu bevelyji pats tvarkyti
> savo gyvenima ar atiduoti visa tvarkyma i genseko/fiurerio/caro
> leteneles ? Tik tiek. Sitai jau turetum suvokti. Didziumai Lietuvos
> tamsuomenes tai visiskai nesuvokiama matanalize/ezoterika, bet
> tau turetu but suvokiama.

tai patys matom, kaip per tuos 20 metu 'tvarkemes' ir kas tvarkesi.
kirvuku i dugna. man pvz toks klausimas iskyla: kam mums apskritai
reikalinga vyriausybe, ministerijos? juk teesam mazytis lopinelis
europos sajungoj. juk galioja ES istatymai ir teise. juk savus istatymus
kopijuojam nuo kitu. juk valstybe nebekontroliuoja nei energetikos, nei
rinkos, nei valiutos. oro erdve senai priziuri NATO. uztektu
priziurinciu instituciju ir vsio. ka veikia visa ta armija valdininku?
demokratija kuria? taigi jinai europoj jau senai sukurta. ar tikrai musu
valdzia isrinkta demokratiskai?:))) juk tai tu paciu banditeliu klano
aplinkiniai, kurie ten 20 metu jau ir tarpsta.
galbut ir teisus RaR, pas mus tikriausiai net ne kapitalizmas, bet vis
dar sugriuves socializmas, kai viskas, kuo anksciau rupinosi valdzia,
palikta likimo valiai, o visuomene yra per daug primityvi, kad savo
jegom kanors sukurtu ir susitvarkytu. banditeliai 'kapitalistai' gave
laisve naudojasi proga kol gali. kadangi gyvenimas realus, ir viskas
devisi, baigiasi ir dingsta, tai ateis laikais, kai uz ta kvaila
visuomene vel kazkas prievarta tures galvot ir tvarkytis, nes ko gero
pati visuomene to nores, matytadama kad kitaip bbs gaunas.