Tema: Re: the end
Autorius: RaR
Data: 2012-04-26 14:13:50
Šiaip dėl obuolių, tai man tie pirktiniai lenkiški ir olandiški kaip tik
labiau patinka. Keliskart nupirkom iš ūkininkų, tai tokie apsidaužę,
ilgai nestovi, viduje tokie suminkštėję. Ir šiaip man tos naminės
veislės (greičiau jau ne veislės o kokie kiemsargiai vedant analogiją su
šunimis) rūgštesnės, minkštesnės - nelabai patinka.

Vat su pomidorais - kitas reikalas. Patinka tik šviežiai prinokę,
švieži. Įtariu - nesvarbu kur užauginti. Taipogi kaip nepatinka tie
parduotuviniai, nesvarbu ar lietuviški, ar ispaniški.