Tema: Re: the end
Autorius: Alvidon
Data: 2012-04-24 21:42:09
Tiesa sakant takoskyra labai paprasta: ar tu bevelyji pats tvarkyti
savo gyvenima ar atiduoti visa tvarkyma i genseko/fiurerio/caro
leteneles ? Tik tiek. Sitai jau turetum suvokti. Didziumai Lietuvos
tamsuomenes tai visiskai nesuvokiama matanalize/ezoterika, bet
tau turetu but suvokiama.
Nebutu naudinga - nieks neskolintu. Elementaru. Savo turim ar
neturim ? Nesidomiu as ekonomika, ale is esmes tai beda matau
priesinga: del visuomenes fobiju (Ru atzvilgiu - pagristu) kaip tik
labai ribotas uzsienio kapitalo (taigis ir intelekto, kurio po sovietu
genu inzinierijos labai truksta) pritraukimas. Beje, USA armija
prieme ginkluoten italiska pistoleta ir vokiska tanko patranka,
tai ka, daba USA neteko savo indentiteto, ju nacionalinis
pimpaliukas susitrauke ? Globalizacija tai vadinas (butent tai, o
ne visokios ti samokslu teorijos), pigiau/efektyviau daug ka
pirkti uzsieny o gaminti tik tai kas geriausiai gaminas vietoj.
Na o kad Lietuvoj daug kvailysciu - pilnai sutinku. Ka padarysi,
podurne musu liaudis, ir renka tokius pat podurnius. Podurne,
ale sava, savesnes ner pasauly...