Tema: Re: the end
Autorius: Dainiushas
Data: 2012-04-25 23:46:13
nu tai visada galima paverkt, kad yra blogai. O vat jau pagalvot kodėl
taip yra - "parakas" pasibaigia.....

tu tikrai manai, kad prieš 20m situacija buvo geresnė? Aš kiek prisimenu
1992, tai nieko ten stebuklingai gero nebuvo. Tik daug absoliuciai
nekonkurencingos pramones, kuri bet kuriuo atveju nelabai turejo sansu
isgyvent. O turime tiek, kiek musu tevai sukure. Tai gal pas juos ir
reikia klaust, kodel taip gavosi?