Tema: Re: the end
Autorius: Dainiushas
Data: 2012-04-27 13:08:16
prie ko čia lietuva, apie USA ir Canada dabar. Tai visgi nieko ir tu
nežinai. Amerika su savo supuvusia santvarka kažkaip daugiau pasiekė, a?
Būtų galima padiskutuot kokioj vystymosi stadijoj dabar būtų pasaulis,
jei  visas būtų viena didelė kanada.... Ir beje, kokių šalių pasiekimais
naudodamasi ta pati kanda užtikriną visą tą gėrį.