Tema: Re: the end
Autorius: Dex
Data: 2012-05-02 09:08:28
2012.05.01 00:52, Vaza rašė:

>   Tamstai, Dex, irgi šventuoju dėtis nereikėtų. Labai daug rašinėji apie
> dalykus, kurių nelabai supranti. Ir pats irgi mėgsti
> atsakinėti/palikinėti tik tas laiškų dalis, į kurias tau patogu atsakyti.

Dažnas atsakovas bando nusukti temą į lankas, atsakinėti į visas dalis
tikrai nėra nei noro nei laiko.

>   Nelabai puolu kištis į jūsų diskusijas, bet kai pametei, visiškai
> nesuvokdamas moralės sąvokos, *populistinius* teiginius alia
> „kapitalizmas - amoralus“ - aš tau _švelniai_ daviau suprasti, kad

čia ne populistiniai teiginiai, čia mano nuomonė, kuri formuojasi
stebint aplinką. Tikrai nieko neišmanau apie filosofinius moralės
variantus, bet kalbu apie tai, kas lietuviškai yra "dora". Tikiuosi
nebandysi teigti, kad "doras žmogus" turi penkiasdešimt skirtingų
reikšmių Lietuvoje? Nekalbu apie Naująją Zelandiją ar popuasus.

> nenaudotum kortų, kurių reikšmės nesuvoki, bet tu gražiai ištrynei tavo
> absoliutų nesuvokimą rodančią dalį, pacitavai „P.S.“ dalį ir parašei
> nieko nereiškiantį tautologinį atsakymą.

???

>   RaR rašo nuomonę ir ją pagrindžia, o tu dediesi kažkokiu tai visažiniu

RaR šneka apie sausus skaičius, ir tų skaičių kontekste dažnai yra
teisus. Principe negali jam paprieštarauti žaisdamas jo lauke pagal jo
taisyklės. Ne viską pasaulyje apsprendžia kaina. Jei mastoma tik kainos
lygmenyje, tada diskutuoti nebesigauna.

> ir paprastai „iš aukštai“ (be pagrindimo) mėtaisi „pagalvok“, „tau

būna būna

> nesuprasti“ ar pliusais veikėjui, kuris diskusijos pradžioj pareiškia,
> kad nieko nežino apie tarybinius laikus, bet vėliau nestokoja įžūlumo
> durniais išvadinti tuos, kurie tarybinius laikus *matė* ir dalinasi savo
> patirtimi.

kad nelabai dalinasi, o įžūliai pradeda įtikinėti, kad jei ne taip kaip
dabar, tai būtinai "tarybiniai laikai". Kitaip sakant - mato juoda ir
balta.

>   Geležinė logika. Toli eisi.

matysim

Dex