Tema: Re: the end
Autorius: Dex
Data: 2012-04-27 13:41:45
o davai pabandom iš kitos pusės :)

a) kažkada teisiau, kad mėsą valgyti yra negerai, tamsta buvai kitoje
barikadų pusėje, su Alora ir kitais, nuo to laiko buvo ne vienas ir ne
du moksliniai straipsniai su tyrimais, patvirtinančiais tai, tikiuosi
abejonių neliko, anyway, diskutuoti nesiruošiu ta tema dabar.

b) kažkada ar ne tamsta išvadino mane "iš akių lazeriais šaudančiu ten
kažkokiu kiborgu" - po to jau ne kartą mačiau savo teoriją aprašytą kitų
žmonių, tačiau kol kas nemoksliniam lygmenį

c) apie darvinizmą - dar mokykloje "zhopaj chiuel kad nesamone", kuo
toliau tuo daugiau matosi jos neigimo rimtesniuose sluoksniuose

ginčytis čia nėra ką, vaikų darželis, bet tik po keletos/penketos metų
būt malonu sulaukti tamstos pripažinimo klydus (kai bus visuotinis
pripažinimas), na, o jei nebus, gal ir aš pripažinsiu klydęs :) Laikas
parodys

Dex