Tema: Re: the end
Autorius: CodeC
Data: 2012-04-26 14:15:45
On 04/26/2012 02:06 PM, Dex wrote:

> Iš principo man kapitalizmas dalinai tikrai patinka, bet jame visiškai
> nematau kokybinio reguliavimo ne per kaina. Ta prasme pasakymas, kad
> rinka pati susireguliuos yra absurdas. Paprastas pavyzdys - tie patys
> obuoliai. Kokybiški lietuviški nepateks į maximos parduotuvę, o pirkėjas
> pirks pigius ispaniškus, nes jis neturės pasirinkimo. Vat tai tau ir
> rinkos savęs sureguliavimas :)

pliusas uz tai, as tai bandziau pasakytm bet gal nesugebejau taip
aiskiai. apskritai sunku diskutuot su zmonemis, kurie tarsi susitare
'nemato' jokiu socializmo privalumu. i bet kuri teigini atsako 'duok
pvz', 'irodyk' ir pan. nu ner apie ka sneket, kai pliusai matomi tik
vienoj santvarkoj, o kitoj - tik minusai. fanatikais tokie vadinami.