Tema: Re: the end
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2012-04-26 15:17:51

"Dex"  wrote in message news:jnbdag$g7t$1@trimpas.omnitel.net...

>tikrai ne. Tai, kad tu nori kokokolos, tai yra tik tavo, kaip
>"narkomano" tragedija. Ta prasme, jei mes kalbam apie tai, kas yra gerai
>žmogui, tai tada paklausk bet kokio sportininko, kaip jis pasportavęs ir
>prieš miegą pagėręs kolos jausis ryte VS pasportavęs ir pagėręs vandens.

O kam man jo klausti? Ash pats zinau kaip jauciuosi? Va - ka tik surijau
cebureka ir isgeriau stakana vyno. Jauciuosi labai gerai. Sakai reikejo
pagrauzt zelemni ir uzgert svieziu pienu? O gal ziani kur siuncia uz tokias
konsultacijas?

>Noriu <> sveika.

O kodel tik du poliai? O tarpinio varianto nera? Nes
graudziausiais/juokingiausias dalykas, kuri jau kazkada panasioj temoje
minejau, tai kai oro uosto atstoinike per karscius  mano vaikas ramiai kala
Coca-cola, o kolegos  antikapitalistine smaikstasikne zmona savo atzalai
liepia laukti kol nuskrisim iki Barselonos ir ji ten jam duos kazkokios
sveikos arbatos.