Tema: Re: the end
Autorius: RaR
Data: 2012-04-30 11:45:58
Taigi buvo teoretikai, kurie lygiai ta patį kaip tu teigė. Jie sakė, kad
visi žmonės vienodi, ir jų smegenys tik gimus - tai švari lenta, ką
įrašysi nuo mažumės, tas ir liks. Todėl ir buvo sukurtas "komunizmo
statytojo moralinis kodeksas", kuris kabėjo kiekvienos mokyklos
koridoriuose. Todėl labai ilgą laiką Sovietų Sąjungoje netgi buvo
neigiama genetika - komunizmo teoretikams gi netiko, kad labai daug kas
žmoguje, tame tarpe ir elgsenos dalykai, užprogramuoti dar prieš
gimstant, ir visokiais auklėjimais mažai ką tepakeisi. Kaip sakoma,
"kiek bešertum vilką, jis vis vien į mišką žiūri".

Atrodo dabar, kai praktiškai kiekvienas žmogus jau girdėjęs apie genus
ir prigimtį, tos teorijos turėtų būti pasmerktos, bet žiūriu, menkiau
išsilavinusių ir ypač tų, neigiančių vadovėlius ir wikipedijas beigi
skaitančių bei žiūrinčių tik visokias "alternatyvias" nesąmones žmogelių
tarpe senos komunistinės idėjos ir vėl atranda savo terpę.