Tema: Re: the end
Autorius: RaR
Data: 2012-04-27 12:17:28
Esu Berlyne dirbęs keletą kartų po mėnesį - kelis. Man ten visai patiko.
Saugu, demokratiška aplinka, žmonės mažiau agresyvūs, tvarkinga ir šiaip
didelis miestas, daug ko yra veikti.

O šiaip tai tiesa - jie daugiau turi nei mes, bet už tai sunkiai ir
krupščiai dirba. Reikia nepamiršti kad daug jų uždirbtų lėšų įvairios
paramos forma pumpuojama į buvusį soclagerį, dabar ir į visokias
graikijas. Pas mus tikrai yra didesnis procentas nelabai ką dirbančių,
bet gerai gyvenančių. Ypač kurie prieina prie tos paramos dalinimo.