Tema: Re: the end
Autorius: Dex
Data: 2012-04-26 14:20:29
tas tavo teorijos kūrėjas, kaip ir tamsta, vadovavosi vien skaičiais. Aš
žinau n teorijų, kodėl lietuviškas obuolys yra sveikiau nei ispaniškas
(tarkim kad chemikalų lygis tas pats). Tai ką?
Aš ekonomikos pagrinduose susivokiu tikrai geriau nei tamsta, ir matau
toliau, todėl rašinėju čia. Ekonomikos teorijos iš esmės yra briedovos,
apie ką susivokia vis daugiau žmonių, turinčių ekonomikos pagrindus,
tačiau jau pradėję mąstyti savo galva.

Dex