Tema: Re: the end
Autorius: Dex
Data: 2012-04-26 14:59:12
2012.04.26 14:13, Linas Petkevičius rašė:

> A vot neatspejai - ash dabar labiau noriu kokakolos. Ir visi tavo
> isvedziojimai nebetenka prasmes.

tikrai ne. Tai, kad tu nori kokokolos, tai yra tik tavo, kaip
"narkomano" tragedija. Ta prasme, jei mes kalbam apie tai, kas yra gerai
žmogui, tai tada paklausk bet kokio sportininko, kaip jis pasportavęs ir
prieš miegą pagėręs kolos jausis ryte VS pasportavęs ir pagėręs vandens.

Noriu <> sveika. O jei leidžiama narkotintis kava, cigaretėmis ir
alkoholiu, tai manyčiau, kad reikėtų legalizuoti žolę ir prostituciją.
Čia nereiškia, kad aš tą siūlau, aš tiesiog pratęsiu loginę linija.