Tema: Re: the end
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2012-04-26 13:48:49

"Dex"  wrote in message news:jnb8c8$93l$1@trimpas.omnitel.net...

>Kam statyti? Tai pats sakei, kad tavęs nedžiugintų tautinis traktorius.
>Galbūt ne taip tave supratau.

Mane nedziugintu netureti galimybes rinktis. Dabar ash irgi negaliu
nusipirkti lietuvisko traktoriaus, bet del labai paprastos priezasties - nx
jis man reikalingas, kai yra vokiskas.

>Aš kapitalizme įžiūriu visų pirmą moralės nebuvimą

Ash neiziuriu morales taburetes kojoje. Nu ir? Ar komerciniai santykiai turi
kazka bendra su morale? Taigi visiskai atskiri darzai. Piderastu niekas
netrukdo buti nei prie socializmo nei prie dzenbudizmo. Kaip ir Motina
Tereze.

>čia kalba eina visai apie kitus dalykus, būti ar nebūti lietuviškai
>prekei, lietuviškai daržovei, jei viską galima pigiau pagaminti kitur?

Viska? Nu tai valio - mane tai pilnai tenkintu. Gaila, bet to nera.