Tema: Re: the end
Autorius: Dex
Data: 2012-04-29 13:02:35
Realybė yra tokia, kad žmogus yra elementariausias programuojamas
biorobotas, į kurio galvą ką įdėsi, tą ir turėsi. Tam yra sugalvoti
auklėjimas, moralė, sąžinė, dorovė. Plius dar žmogus turi keletą
išgyvenimo ir dauginimosi instinktų, jie permušą programą tam tikrais
momentais. Todėl viskas yra labai paprasta - sudaryk sudėtingas sąlygas
išgyvenimui - išgyvenimo instinktas paims viršų, prasidės visokios
nesąmonės.

Meluoti žiauriai nemėgstu, nors tiesą pasakyt ne visada yra lengva. Esu
mažas trintuką mokykloje nukniaukęs, bet vėliau susigėdau ir atidaviau
:D Bet ne apie tai.

Realybė irgi yra paišomas dalykas. Pasaulis gyvena savo gyvenimą,
nepriklausomai nuo to, kaip mes jį matom. Tavo realybė ta, kad žmogus
pagal natūrą yra žulikas, o mano realybė, kad žmogus pagal natūrą yra
geras sutvėrimas, žinoma, pasitaiko ir brokuotų, gamybos arba auklėjimo
procese. Ir vat auklėjimo procesas šitoj vietoj yra svarbiausias.

Viso auklėjimo prasmė ir yra iškelti žmogų aukščiau jo instinktų
lygmens. O gi kapitalizmas tai instinktų išaukštinimo sistema :)

Dex