Tema: Re: the end
Autorius: RaR
Data: 2012-04-27 10:45:33
Ir vėl - visiškai nepratęs savo teiginių paremti. Gi pasiknistum
internete, gal ką nors ir rastum, o ir pačiam būtų sveika praplėsti savo
žinias ir apie Coca Colą ir apie obuolių sultis. Man keisti žmonės,
kurie šimtą kartų pakartos kažkur nugirstą ir jam patikusį teiginį, bet
visiškai nesidomės kuo tas teiginys pagrįstas ir ar iš viso pagrįstas.