Tema: Re: the end
Autorius: RaR
Data: 2012-04-25 22:54:57
O aš nedegu noru rinkti tą merą, nes nemanau kad jis vienas išspręs
kažkokias problemas. Reikia suprasti, kad demokratija - tai ne visų tavo
asmeninių norų išsipildymas, o daugumos valdžia. Kai dauguma labai
užsinorės rinkti tuos merus, tai ir gaus galimybę juos rinkti. Manau,
atsiras nemažai partijų, norinčių prasmukti į seimą su tokia primityvia
programa - "visuotiniai tiesioginiai merų rinkimai".