Tema: Re: the end
Autorius: RaR
Data: 2012-04-25 22:32:40
Mažas problemėles, kurios man buvo aktualios, išsprendžiau. Mano
laiptinėje neberūkoma, pro išeinamas iš laiptinės duris nebevažiuoja
mašinos ir nebekelia pavojaus ir pan. Esu išsikovojęs savo teises iš
įvairių kompanijų, kurios nenorėjo žaisti pagal įstatymus. Visko ir
neprisimenu - manau, jei kiekvienas nors tiek padarytų, visų gyvenimas
tikrai pagerėtų. Kitą vertus ne aš čia pradėjau rėkti kokia bloga
sistema ir kaip niekas nieko nedaro.