Tema: Re: the end
Autorius: Dex
Data: 2012-04-29 12:00:45
pala, pala, kur tu vėl suki? Manai aš nežinau kaip skaičiuojasi ir t.t?
Gi sakiau, mane užknisa, kai kaina mažinama kokybės sąskaita, bet
teigiama, kad tai yra tas pats, t.y. apipisinėjimas. Jei tu užauginsi
gerą (ne ant vandens, bet žemėje, nenaudosi bites žudančių pesticidų,
jau nežiūrint į tai, kad obuolys pas tave GMO {beje pirkdamas norėčiau
apie tai žinoti, ir kad tavo griobanos sėklos neitų į mano sklypą, nes
paskiau dar atsivilksi su teisininkais su pareikškimais, kad pavogiau
tavo GMO sėklą} ir atsparus roundup'ui) obuolį už centą ir parduosi jį
turguje už litą, tai nieko blogo tame ir nėra iš esmės, jei visi
pardavinėja už litą. Kitas dalykas, kai tu parduodi juos vienas, ir
užsimeti tiek, kiek tau patinka, nes žinai, jog niekas kitas obuoliais
neprekiauja, o be obuolių žmonės neišgyventų (čia jau apie strateginius
dalykus kalba).

Dex