Tema: Re: the end
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2012-04-26 13:11:13
O kam statyti - kokiu pagrindu ir kodel? Vokieciai vazineja tautiniu
autiomobiliu ne todel, kad negeda, o todel, kad jis geras. Bet projektuoja
ji su kompiuteriu, veikainciu ant netautinio procesoriaus.

Mane isvis zavi toks ideju stumimo principas - "Ha, nu ir ka jis cia padare
shuda. Vat duotu man kazkas 10 milijonu, ash tai pavaryciau". Coca-cola
gamina shuda ir mes jau pavarytume geriau? Nu tai veliava į rankas - rinka
laukia nesulaukia.

"Dex"  wrote in message news:jnb6md$707$1@trimpas.omnitel.net...

pala pala, nereikia. Pastatyk vienais metais prie starto linijos
lietuvius ir INTELI/AMD, pažiūrėtumėm, kieno ESM būtų šiai dienai
šustresni. Kažkodėl vokiačiams ne gėda važinėti su tautiniais mobiliais?
Net ir pasivinus juos "tautiniais vežimais"?