Tema: Re: the end
Autorius: Lavonas
Data: 2012-04-25 11:28:38
Na tai reikia kontroles :D IMHO vienintele kontrole yra sodinimas uz grotu
uz visokes aferas, o ne kazkokie tampymaisi po teismus be realiu rezultatu.
Kaip ta situacija teisineje sistemoje pakeisti Lietuvoje neklauskit ash
tikrai nznau, bet mane uzpisa, kad tarkim koks shustauskas vazeves girtas ir
padares avarija, nesedi uz grotu dabar, o berods kazkur lyg ir girdejau vel
nori gryzt i valdze ar tos durnes (nznau jos vardo pavardes, na ta kur
krutimi vaika maitino seime) vyras, kuris dzipa vairavo ir avarija padare,
berods irgi girtas, chule jis nesedi uz grotu? Ir mane uzpisa, kad Norfa
pardavinejusi ten kazka blogo ar feikino produktu galiojimo terminus, negavo
baudos tarkim puse melejono litu, o tik kiek prisimenu nepilni trys
tukstanciai litu buvo ten, kai tuo metu koks bandele pavoges benamis
sodinamas kokiems 2 metams. Vat tce nera visishkai jokio balanso. Bled butu
dave Norfai baudele normale arbe ishvis licenzija prekiauti atimtu, tai kiti
irgi gerai pagalvotu priesh darydami nesamones. Ai zodziu, nervas jama
berashant :D nes ner teisybes arba ji yra giliai uzkapstyta babkese :D