Tema: Re: the end
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2012-04-26 14:18:56
O kaip rengtis reiktu? Irgi tu nuspresi? Nes trumpi sijonai, taigi kelias
tiesioginis i pusles uzdegimus. Ar pirkejas-pardavejas visdelto? Ir knygas
kokias skaityti - dabar kazkokius Garius Poterius bedieviskus kapitalistai
stumia. Kam mums tai, kai turime tautinius "Bobules vargus"?

"Dex"  wrote in message news:jnbaqa$cpc$1@trimpas.omnitel.net...

aha, ligoninėse matom tą žinančią liaudį.

Dex