Tema: Re: the end
Autorius: RaR
Data: 2012-04-27 13:05:13
Peržiūriu kai papuola, ir matau kokias ten nesąmones varo. Žinai, labai
lengvai kažkoks pseudodokumentinis filmukas gali pakeisti tavo nuomonę
apie sritį, kurioje visos tavo žinios - tik primirštas mokyklinis
kursas. Bet kai už to kurso stovi dar universitetas, daugybė perskaitytų
knygų ir mokslinių publikacijų, pagaliau kasdieninis darbas toje
srityje, tai tokių filmukų "atskleidimai" sukelia tik šypseną ir
užuojautą jais aklai tikintiems.

Šiaip jei domiesi panašiomis temomis, bet neturi specialaus
išsilavinimo, siūlau žiūrėti BBC dokumentiką - gražiai nufilmuota,
aiškina savo sritį išmanantys žmonės. Jeigu konkrečiai apie evoliuciją,
tai mačiau porą BBC HD dokumentikos ciklų, kuriuos veda tokia gan jauna
antropologė. Žiūrėdamas BBC HD ne tik galėsi būtin tikras, kad tau
nepripūs kažkokių nesąmonių, bet ir patirsi estetinį malonumą.