Tema: Re: the end
Autorius: bet_kas
Data: 2012-04-27 15:19:41
O tu tikrai manai, kad konkrečiu laiko momentu negali įvykti
koks nors žemės drebėjimas, sausra, cunamis ar pan. būtent
ten, kur ir be to natūraliai susiformavęs didžiausias sistemos
apribojimas?
Kaip pvz., (arba parašykim scenarijų siaubo filmui) griūna kokia
Kinijos HE, nuplauna didelę dalį ryžių laukų, valgantys garnyrą
su ryžiais lieka vien tik su garnyru.
Skaičiavai, kokia tikimybė kažkam panašaus nutikti rytoj? Kaip
tikimybė kinta bėgant laikui?

Priminsiu, kalbame apie visą žemės rutulį.

"Dainiushas"  parašė naujienų news:jndv8t$dur$1@trimpas.omnitel.net...
o tu tikrai manai, kad konkrečiu momentu aktualu turėt maisto atsargas
metams?