Tema: Re: the end
Autorius: CodeC
Data: 2012-04-27 12:52:38
On 04/27/2012 12:14 PM, Dainiushas wrote:
> o gali pavardint kokius nors žymius Kanados pasiekimus? Man ant greitųjų
> tik klevo lapas ir to paties medžio sirupas. Kas dar?

o gali pavardint lietuvos? kada galesi? neabejoju - gyvenciau ten,
galeciau pavardinti. dabar sunku viskuo is kart pasidomet. beje, JTO
pripazinimas nr1. pasaulyje pagal gyvenimo kokybe, pagal gyvenimo
trukme, pagal sauguma - tau ne pasiekimas? man tai ir yra didziausi
pasiekimai, kai salyje gyventi gera. kad technologijas salimais JAV
sukuria - tik gerbti reik uz tai kadana, kad sugeba kitais svertais
atsverti, islikti nepriklausoma, saugia, demokratiska salimi, kurioje
pilieciai nori gyventi, gyvena gerai ir gali naudotis visais
siuolaikiniais privalumais. ne i skola.