Tema: Re: the end
Autorius: CodeC
Data: 2012-04-28 22:58:35
On 04/28/2012 10:53 PM, Alvidon wrote:
> Nu tai apšviesk mus, beklaidžiojančius tamsybėse.
> O tai mes taip ir nerandam gamtoj/istorijoj to trečio kelio...
> O vat tujai taigis įžvelgi, žinai kaip čia daba padaryt kad
> ir pyrago daug būtų (kapitalizmas) ir paskyrstyta daugmaž
> tolygiai (socializmas). Mes vat kaip bežiūrim, vis tematom vienų:
> arba arba, ant dviejų kėdžių nesigaun vienu metu.

man atrodo, kad as pavyzdi jau pateikiau ir daugiau nei gera.
o kad 'jums' kiek bepateiksi, tiek 'nesiskaito', tai mane kaip ir nedaug
kaso. tik liudna, kad zmones, kurie potencialiai galetu diskutuot ir
galbut 'isdiskutuot' kazka naujo, idomaus ir tikrai protingo, kaip mazi
vaikai praso ledu sacharos dykumos vidury ir atsisako eiti i bet kuria puse.