Tema: Re: the end
Autorius: Dex
Data: 2012-04-26 13:34:48
kam iškraipai mano žodžius, nesakiau kad coca cola yra šūdas, tiesiog
tai nėra sveika. Aš manau, kad bet koks maisto produktas pirmiausia turi
būti gaminamas ne tam, kad iš atlikusių senų kiaušinių, senos mėsos,
senų daržovių ir kito š išspausti kapitalistinį rublį, o todėl, kad
maisto produktas turi būti sveikas ir maistingas ir naudingas žmogui.

Kam statyti? Tai pats sakei, kad tavęs nedžiugintų tautinis traktorius.
Galbūt ne taip tave supratau.

Ir apskritai, kodėl jei čia kas nors pasako nors žodį ant kapitalizmo,
tuoj visi puola jam priminti TSRS laikus ir išvadina komunistu. Aš pvz
niekada nepasisakiau už centrinį planavimą nei už tautinį traktorių ir
ESM'ą kaipo vienintelius šalies gaminius, atsisakant viso kito gėrio.
Čia jūsų trolinimo rezultatai.

Aš kapitalizme įžiūriu visų pirmą moralės nebuvimą, visų antrą, man
nepatinka visiškai atviros rinkos ir savo šalies ūkio nesaugojimas ta
prasme, kad niekada lietuviškas obuolys nebus pigesnis už ispanišką, nei
agurkas, nei pomidoras. Todėl kad mes gyvename ŠALTO KLIMATO SĄLYGOMIS.
O tokie protingi ekonomikos žinovai kaip RaR, sako, kad nafik mums
auginti tas bulves ir obuolius,  kai galima nusipirkti ispaniškų? Tai
čia kalba eina visai apie kitus dalykus, būti ar nebūti lietuviškai
prekei, lietuviškai daržovei, jei viską galima pigiau pagaminti kitur?
Tai ar jūs dolbani idiotai esat, kad iš karto pripaišinėjat komunizmo
etiketes?
Tiesa yra labai paprasta. Aš galiu labai lengvai įrodyti, kad BET KĄ
GALIMA PIGIAU PAGAMINTI KITUR NEI LIETUVOJE. Taigi, pagal griobanų
ekomonikos žinovų teorijas jau gal reikia susipakuoti į grabą arba
emigruoti? Nes čia nėra ką veikti. Nes nieko nepadarysi geriau, nei
vakariečiai su savo EFEKTYVIU DARBU ir kiniečiai su savo pigia gamyba ir
ispanai su savo šiltu klimatu. Pagauni mintį? Tai ką daugelis sėkmingai
ir daro - EMIGRUOJA. Tada atsiranda porą žinovų per visus newfsus, kurie
trūbija, kad tai yra gerai ir taip turi būti. MDA....

Tai vat ir bandom kalbėti apie tai, kad nereikėtų niekur emigruoti, o
gyventi savo šalyje, ir augintis kad ir tą pačią brangesnę bulvę,
auklėti savo vaikus be piderastų princų pasakose, nekaitaliojant
matematikos sąlygų ketvirtoko vadovėlyje iš "batsiuvys pardavinėjo batus
turguje" į "atėjo du dėdės į alaus barą ir užsisakė degtinės" ir t.t. ir
t.t. čia galima plėstis be galo.

Dex