Tema: Re: the end
Autorius: vedarinis
Data: 2012-05-04 10:50:03
Aš kažkaip esu giliai įsitikinęs, kad tautoj pernelyg daug debilų, jog jie
galėtų efektyviai pasinaudot tiesioginio sprendimų priėmimo institutu.
Pakanka į eilinių rinkimų rezultatus pažiūrėt ir vakare lietuvišką teliką
įsijungt, kad pamatytum, kokios vertybės visuomenėj dominuoja ir kiek sveiko
proto likę. Kad referendumai sėkmingai veiktų, reikia aukšto pilietiškumo
lygio, kurio pas mus kol kas nėra. Net ir surengus referendumą tuoj ant
bačkos užšoks eilinis mesijas-egzpertas, kuris argumentuotai papasakos
pasimetusiam budulynui, kodėl reikia balsuot taip, o ne kitaip. Seimas vs
piliečiai racionalumo analogija turbūt galėtų būt kad ir dabartinės
batalijos dėl minimumo darbdaviai vs darbuotojai: nekeli mma - verkia vieni,
pakeli - verkia kiti, o visa esmė tame, jog tiesiog šaly mažai babkių ir
neveikia jų perskirstymo mechanizmas. Dažnesni referendumai perspektyvoje
galbūt būtų naudingi nebent kaip edukacinė priemonė viliantis, jog visuomenė
pradės giliau įsitraukti į politinius procesus ir suvokti elementarius
priežastinius ryšius ir po 10-20 m. susiformuos mąstanti, o ne
saldžialiežuvių pasakom sekanti kritinė masė.

"Dainiushas"  parašė naujienų news:jn8grp$hj$3@trimpas.omnitel.net...

per mažai irgi negerai. prasidės marazmai. IMHO ~100k būtų OK.