Tema: Re: the end
Autorius: bet_kas
Data: 2012-04-26 16:37:16
Balsavimas už partijas panašu į balsavimą už krepšinio komandas.
Tai krepšininkai ir laksto tarp komandų spėliodami už kurią čia
dabar komandą (manobataibuvodu ar dedamkamuolįišviršaus)
geriau pabalsuos vietoje metimų šlifavimo. Balsuotu už atskirus
krepšininkus (asmenybes), iš daugiausia balsų gavusių automatiškai
susiformuotų rinktinė (respublikonai - pirma partija) ir atsarginis
suolelis (demokratai - antra partija). Tik rinktinė sušlubuoja, iškart
į aikštelę išbėga atsarginis suolelis.

P.s. Lotyniška frazė "Res Publica" apytiksliai verčiasi "visuomenės
reikalas", kaip ir  "Res privata" - "asmeninė nuosavybė"

"Dainiushas"  parašė naujienų news:jnb25s$1t1$1@trimpas.omnitel.net...
bet gal MES balsavom tiesiog ne už tas partijas?

O ir šiaip, senoji nomenklatūra prieš 20m įdėjo daug pastangų, kas būtų
kaip yra....