Tema: Re: the end
Autorius: CodeC
Data: 2012-04-24 23:21:28
On 04/24/2012 10:48 PM, Alvidon wrote:
> Nu tai pats rašai gi: "nes rinka uzversta tais pigiais shudniekiais ir
> brangesnius neikam neapsimoka nei gaminti nei parduoti".
> O neapsimoka tik todėl kad nelabai kas perka tą kokybiškesnę
> (taigis ir brangesnę) produkciją. Vėl grįžtam prie podurnės liaudies.

tai taip. bet gal todel kapitalizmas pas mus ir pasmerktas? kad durna
liaudis mazai ka gali sukurti. isnaudoti ja irgi sunku. ismirt taip
greit neismirs. pabegt visi irgi nepabegs. nu gal tik man taip cia
atrodo, bet nemanau, kad tokia sistema, kokia yra dabar, pas mus dar
ilgai gyvuos. nemokam mes buti laisvi.