Tema: Re: the end
Autorius: Dainiushas
Data: 2012-04-26 17:37:45

> kokios dar atskiros? bankai ir paskolos - atskira diskusija? nuo ko ji
> atskira? per tai didziuma problemu ir vyksta.

progresas irgi viena iš tų problemų? Tau neatrodo, kad tu visą tą
reikalą labai paprastai ir vienpusiškai įsivaizduoji?

> [...]
> paskolu negave? to ka dabar eksportuojam net negalesim pagaminti, nes
> viskam reikai energijos, kuri tau deja nesvarhi IAE klausimu pasirode.
> as manau, kad musu eksporta turetu didziaja dalimi sudaryti zemes ukio
> produktai, tada galetume ne tik patys prasimaitinti, bet ir kitiem
> pasiulyt, o mainais i tai gauti kitokiu gerybiu. dabar mes patys
> nepragyvenam, tas pats, kas tu kas menesi eitum pasiimt greitojo kredito
> tam, kad apmoket komunalinius mokescius ir seimai valgyt nupirkt. ir
> dziaugtis tuo, kad kreditorius jau kuri laika nepraso grazint skolos.

pala, kažkaip įdomiai gaunasi. Maisto parduodam daugiau nei perkam, bet
perkam pagal tave už skolintus? Ir esminis momentas - reikia, kad tą
maistą kažkas pirktų ir pirktų už brangiau nei gamybos savikaina. Esi
tikras, kad tuo klausimu nebūtų problemų?
Beje, padjobkė. Kieno gamybos dviračiu važinėji?

> as pabreziau 'vidutinis'. pvz as labai mazai energijos sunaudoju,
> seimininkai net klause ar su skaitikliu viskas tvarkoj. nes buve
> ankstesni nuomininkai sunaudodavo mazdaug 5x daugiau.
> taciau puikiai zinau kitu pavyzdzius. prisukti uz 200-300 Lt elektros
> bute - norma ir gan daznas atvejis.

gal tai tik rodo, kad žmonėms ne problema tiek sumokėt?

> burbulo auka esi ir tiek. sugalvotas baubas 'vaikams' gasdinti.

nuliūdinsiu, bet suprantu aš viską daug geriau nei tu įsivaizduoji. Bet
kodėl tu galvoji, kad protinga eksploatuot baubą, kurio bijo, ar "bijo"
visa Europa? Tuo labiau, kad yra ne tik ekonomika, yra dar ir politika.

> nepastebejau kad tie optimistai butu bent viena alternatyva rade.
> kaip minus taip minus, net su kruva paramos. tai kas mes - invalidai.
> aj ne - gi optimistai.

tai visgi kaip suprantu nepakomentuosi iš kur randasi tie šeši
milijardai eksporto per mėnesį?