Tema: Re: the end
Autorius: Dainiushas
Data: 2012-04-26 13:44:10
On 2012.04.26 13:34, Dex wrote:
> kam iškraipai mano žodžius, nesakiau kad coca cola yra šūdas, tiesiog
> tai nėra sveika. Aš manau, kad bet koks maisto produktas pirmiausia turi
> būti gaminamas ne tam, kad iš atlikusių senų kiaušinių, senos mėsos,
> senų daržovių ir kito š išspausti kapitalistinį rublį, o todėl, kad
> maisto produktas turi būti sveikas ir maistingas ir naudingas žmogui.

aga, sveikas. Tu mėsos gabalą verdi ant garų, užuot kepęs ant laužo ir
valgęs su ketčupu užgerdamas alum? Gamina tai ką liaudis perka.

> Aš kapitalizme įžiūriu visų pirmą moralės nebuvimą, visų antrą, man
> nepatinka visiškai atviros rinkos ir savo šalies ūkio nesaugojimas ta

galima plačiau kas ta moralė? Siekis pagaminti daugiau produkto
mažesnėmis sąnaudomis yra amoralu? Net jei tauta šaukia, kad jei reikia
daug ir papigiai?

> prasme, kad niekada lietuviškas obuolys nebus pigesnis už ispanišką, nei
> agurkas, nei pomidoras. Todėl kad mes gyvename ŠALTO KLIMATO SĄLYGOMIS.
> O tokie protingi ekonomikos žinovai kaip RaR, sako, kad nafik mums
> auginti tas bulves ir obuolius,  kai galima nusipirkti ispaniškų? Tai
> čia kalba eina visai apie kitus dalykus, būti ar nebūti lietuviškai
> prekei, lietuviškai daržovei, jei viską galima pigiau pagaminti kitur?
> Tai ar jūs dolbani idiotai esat, kad iš karto pripaišinėjat komunizmo
> etiketes?

Tai yra tų lietuviškų obuolių. Bet ką daryt, jei tautą labiau džiugina
pigesni ispaniški? Uždraust importą?

> Tiesa yra labai paprasta. Aš galiu labai lengvai įrodyti, kad BET KĄ
> GALIMA PIGIAU PAGAMINTI KITUR NEI LIETUVOJE. Taigi, pagal griobanų
> ekomonikos žinovų teorijas jau gal reikia susipakuoti į grabą arba
> emigruoti? Nes čia nėra ką veikti. Nes nieko nepadarysi geriau, nei
> vakariečiai su savo EFEKTYVIU DARBU ir kiniečiai su savo pigia gamyba ir
> ispanai su savo šiltu klimatu. Pagauni mintį? Tai ką daugelis sėkmingai
> ir daro - EMIGRUOJA. Tada atsiranda porą žinovų per visus newfsus, kurie
> trūbija, kad tai yra gerai ir taip turi būti. MDA....

garantuotai ne bet ką. Tai vat ir reikia užsiimt tuo, ką galima daryt
geriau/pigiau nei kiti. O ne verkt, kas Ispanijoj pigiau obuoliai auga.

> Tai vat ir bandom kalbėti apie tai, kad nereikėtų niekur emigruoti, o
> gyventi savo šalyje, ir augintis kad ir tą pačią brangesnę bulvę,
> auklėti savo vaikus be piderastų princų pasakose, nekaitaliojant
> matematikos sąlygų ketvirtoko vadovėlyje iš "batsiuvys pardavinėjo batus
> turguje" į "atėjo du dėdės į alaus barą ir užsisakė degtinės" ir t.t. ir
> t.t. čia galima plėstis be galo.

Kažkaip pakvipo piktu homofobu....