Tema: Re: the end
Autorius: Dainiushas
Data: 2012-04-26 14:58:23
šiaip žmonės nuo neatmenamų laikų yra linkę apgaut vienas kitą siekdami
sau naudos. Kodėl kapitalizme turėtų būt kitaip?
Tuo labiau, kad tame netikusiame kapitalizme yra nemažai mechanizmų tu
sąntykių reguliavimui.
Iš kitos pusės - kodėl reikįtų draust žmogui vietoj kilogramo dešros
pirkt du kilogramus šlapdešrės?