Tema: Re: the end
Autorius: Lavonas
Data: 2012-04-26 13:09:33
Ar ash ta sakeu? Visur ka tik rasheu, tai rasheu apie teisybes disbalansa.
Uzdirbu neblogai, o ir sheip verkshlenti neturu polinkio. Taip ash manau,
kad pajamu apmokestinimas turi buti progresyvinis. Sako kad  daba jau yra
shiek tiek progresyvinis, tik kad bled daugeu jama nuo tu kurie maziau
uzdirba, o turetu buti atvirkshtciai. Taip ash manau kad minimalus DU turetu
buti apie 2k litu, nes mano kad ir asmeniniais paskaitciavimais tai yra
minimumas uz kury isheitu gyvent kaip zmogui, o kaip tai ygyvendinti jau ne
mano problema. Ash samatas sudarineju, o ne mokestcius kitiems prirashineju.

P.S. a tu pasirodo piktas individas :DDDD jibitute :)