Tema: Re: the end
Autorius: Dainiushas
Data: 2012-04-26 20:58:57

> tai as taves taip ir neisklausiu - progresas KO? vartojimo?
> tu cia rimtai dziaugies-neatsidziaugi kad gali iphone, sena pasata ir
> plokscia TV ipirkt, nes ES pumpuoja 'parama'?

kodėl tu galvoji, kad aš perku už paramą?

> zinok nebeturiu noro aiskint. rimtai. pabandyk pagyvent 10 metu su
> didesnem seimos islaidom nei pajamom. pasakyk kas gavosi ir ar tikrai
> tas ~50% islaidu kuriuos tu tarkim pats uzdirbi kazkaip esme keicia?

tu tikras, kad šeimą ir valstybę šitame kontekste galima lygint?

> savo!

aha... :)

> o gal tai, kad elektros poreikis padidejes zenkliai?

nžn, man su visais kompiuteriais skalbyklėm džiovyklėm viryklėm gaunasi
į 100Lt sutiplt. Taip, kad kažkieno vartojimas nėra globalus rodiklis,
reiktų paieškot statistiko duomenų....

> gal todel kad cia ne baubo problema? tau politika ir ekonomika irgi dvi
> atskiros temos, mazai kuom susijusios?

bet tu suprask, kad čia ne mano baubas. O Europos. Kuriems atrodo, kad
pas pusiau laukinius stovi ir veikia apleista bugova atominė elektrinė....

> is labai smarkiai ES remiamu pramones ir zemes ukio. as nesakiau kad mes
> nieko neeksportuojam. as siuliau palygint skaicius, ypac per ilgesni
> laiko tarpa ir pamastyt ka jie reiskia. bet matomai per sunku.

kodėl tau chroniškai atrodo, kad viskas hujovai? :)