Tema: Re: the end
Autorius: Lavonas
Data: 2012-04-27 11:05:35
Ko dar labjau truksta Lietuvoj, tai verslininku, kurie moka dalintis
babkemis su savo darbuotojais, nes jie isivaizduoja, kad firma yra ju ir tik
jie kuria produkcija ar paslaugas, kai realiai beveik viskas tik ir laikosi
ant tu darbuotoju, o sheimininkas uzsijama tik organizaciniais klausimais.
Nediskutuosiu apie tai kuri dalis daugiau inasho padaro, nes tai nesamone
butu, nes abi puses yra labai svarbios bilenkurios firmos egzistavimui.