Tema: Re: the end
Autorius: CodeC
Data: 2012-04-26 14:30:16
On 04/26/2012 02:24 PM, Linas Petkevičius wrote:
> Tai dabar duoda nemokamai, paskui nebeduos? Nu jei taip isivaizduoti
> dabartine situacija - tada taip. Ale kazkaip niekaip nepataikau ant to
> nemokamo dalijimo...

nes nesuvoki kas yra kaina ir nuo ko ji priklauso.
as tau bandau palengvinti klausima - siulau isivaizduoti, kad eurpopos
ekonomika zlugo, kad doleri JAV smarkiai devalvalo.
kad lietuvoj turim kupeta litu, kurie uz sienos absoliuciai niekam
neidomus. tokiu atveju tarp valstybiu vyktu barteriniai manai.
ka galesi pasiulyt rusam uz duja sildymui, elektros gamybai, vokieciams
uz uz technika, jos atsargines dalis? nepasirodys tada, kad tas
lietuviskas traktorius daug geriau uz kastuva ir kad kazkada vietoje
gaminti irengimai (pvz marijampoleje) daug geriau uz kalta su plaktuku?
ilgai dros rankom tuos baldus tas tavo drauggelis, o ir nuvezt i indija
kazin ar tures uz ka. t.y. kainuos daug brangiau nei tas ranku darbo
sedevras ir nieks nepirks.
o dabar gyvenam 'gerai' ir ekonomika 'kyla', nes bankai pumpuoja eurus.
man labai liudna girdet zmones, kurie tiki, kad tai truks ilgai ir tuo
labiau amzinai.