Tema: Re: the end
Autorius: CodeC
Data: 2012-04-24 23:28:34
On 04/24/2012 10:32 PM, RaR wrote:
> Tai viskam savas laikas. Kaip rusai sako, "ir Maskvą ne per dieną
> pastatė". Kokie ten bebūtų tie politikai, demokratinė sistema daugiau ar
> mažiau veikia, rinkos ekonomika vienokia ar kitokia gyvuoja, užsienį
> pamatyti ir iš jo pasimokyti galim, toliau viskas priklausys nuo mūsų
> pačių. Daug kur postsovietinėje erdvėje yra daug blogiau. Per tuos
> dvidešimt metų ten nieko to nesukurta, valdžioje daug kur šeimyninės

o kas pas mus per ta gera dvacoka metu buvo sukurta?

> Dėl importo/eksporto tai pats pagalvok - ar negaudamas iš kažkur pinigų
> gali kažką nusipirkti? Todėl dėl to prekybos balanso visiškai nesuk
> galvos, o tvarkykis savo skolas arba galvok kaip atsirišti nuo labdaros

ne i tema, bet skolu ne(be)turiu ir nezadu kadanors turet.

> Tiesa, yra ir tokių, kurie galvoja, kad sugriūdama SSSR mums paliko
> didelį eurų maišą, iš kurio jau virš dvidešimt metų dengiame savo

ne euru, bet paliko daug. labai daug gamyklu buvo isgrobstyta, parduota
i metala, issunkta iki paskutinio laso ir subankrotinta, suprivatizuota
taip sakant. kas liecia IAE, tai mano nuomone, tai viens didziausiu
nusikaltimu pries lietuva. kad liaudis durna - taip, bet imho tokio
durnumo liaudis laisva ilgai negyvens.