Tema: Re: the end
Autorius: Alvidon
Data: 2012-04-23 22:56:22
Niekaip neizvelgiu jokio the end'o. Persitvarkymai bus butini. Ir del daugybes
priezasciu. Kad ir demografiniai pokyciai (tiek visuomene tiek politikai is
inercijos vaziuoja dar pokario laiku supratimu sioj srity). Su tuo susije ir
poziuris i imigracija is trecio pasaulio. Bei i trecia pasauli isvis. Gyventoju
mazeja -> SoDra pavojuj (taip mazdaug priesmirtine busena), ja gelbet
buvo bandyta pokario supratimu: didinant populiacija (savu nera, tai dafai
importuokim) - nesigavo, importo tik labai maza dalis naudinga SoDrai,
dauguma tik papildomas nasta, o dar muslimu ekstremizmas ant to uzsiklojo.
Zodziu stebim prancuzu rinkimus kaip iliustracija ir bandymu lauka.
Kitas niuansas - paskutiniais keliasdesimt metu dazniausias destabilizuojantis
klyksmas - darbo nera... Turim du priesingus vektorius.
Kas link ekonomikos - tai visu pirma yra kaip minimum du supratimai/suvokimai.
Vienas - tai pinigu srautai, kitas - tai daiktu ir paslaugu gamyba. Jie koreliuoja,
bet ne pilnai. Per ta "nepilnai" ir gaunasi krizes. Pinigus skaiciuoti ir lengviau ir
ispudingiau, uztat ir labiau visiems matoma. Vienok kokia pvz. Vokietija piniginiu
srautu srity XX'am amziuj praejo kelis nunulinimus skaudzius, pralose du karus,
o vienok daba visai nepanasi i vargse luzere.
Ai, trumpai nesigaun, o rasyt cia paklodes - ir tingis ir vistiek nieks neskaitys.
Geriau taip - jus man the end scenarijus, as jums bandau juos sutarsyt ;)

Ir taip, tiek finansinej (pinigu srautai) tiek socialinej (sodros) srity permainos
neisvengiamos, bet tai niekaip ne the end, stabilumo nera gamtoje, stabilumo
nera visuomenej, stabilumas yra tik musu iliuzijose bei seniokiskuose
marazmatiniuose atsiminimuose. Ar pokyciai bus evoliuciniai ar revoliuciniai
- stai kur klausimas. IMHO evoliuciniai. Jei liberalus kapitalizmas isgyveno
Stalino, Chrusciovo, hipiu laikus, tai jau kaip nors su tais Volstryto okupantais
susidoros. Tiesa sakant is vis beveik neimanoma destabilizuot liberalaus
kapitalizmo, matomai tik karine jega, na bet jei jau efektyviausiai pasaulio
istorijoje (bent jau baltosios rases istorijoj) karinei masinai - Waffen-SS ir Co
nepavyko...